Greenhill Wisła, urlop w SPA

3/01/2017

To był piękny początek tygodnia, a jednocześnie zakończenie meteorologicznej zimy. Nie mogliśmy trafić lepiej, nasze ulubione miasto, romantyczna obiadokolacja, kameralny hotel, strefa spa & wellness na wyłączność,  Czego para zapracowanych młodych ludzi może chcieć więcej?

Na Hotel Centrum Green Hill  trafiliśmy przeszukując google w poszukiwaniu miejsca idealnego do wypoczynku, blisko centrum w Naszej ukochanej Wiśle. Po obejrzeniu ofert spa w Hotelach, jednogłośnie stwierdziliśmy - tak, tam chcemy wypocząć! Tak się też stało :) Z Katowic do Wisły mamy około 95 km. Niedawno na naszym instagramie TUTAJ  opisywaliśmy jak to Wisła, jest dla Nas ważna, jak skromnie spędziliśmy tam swoje pierwsze zimowe ferie, wspominam ten czas z ogromnym uśmiechem na twarzy. Przyjazd do tego hotelu przywołał  troszkę wspomnień, jednak w całkiem nowej odsłonie. Pierwszego dnia, zostaliśmy oprowadzeni po Hotelu przez Managera, opowiedział, co gdzie się znajduje, z czego można korzystać, jak wygląda polityka tego miejsca. Gdy tylko dostaliśmy klucze do pokoju, szybko do niego powędrowałam, a Rafał poszedł po bagaże.

Oniemiałam gdy zobaczyłam tak piękny pokój Sielski De LUX .

Oczywiście, jak tylko Rafał przyszedł z walizkami, stwierdził że pokój jest niebiański oraz, że  to będzie rewelacyjny urlop. Dowiedziałam się, że pokojów tematycznych jest kilka. Te o standardzie podstawowym nazywają się; Capucciono, Romantyczny, Waniliowy krem.
Oczywiście, takie De LUX również posiadają swoje nazwy i tematykę. Jednym z nich jest Nasz Pokój Sielski, drugi jest AMORE, trzeci EGZOTYCZNY oraz ZIELONE WZGÓRZE  . Jeżeli klikniecie na nazwę pokoju De lux, wyskoczą Wam piękne zdjęcia. My byliśmy zwiedzić każdy ten pokój i możemy wam potwierdzić genialną jakość każdego z nich. W Hotelu znajduje się również sala z stołem do tenisa oraz bilardem, obok mieści się sala konferencyjna, gdzie można zorganizować małe wesele, chrzciny czy inną imprezę okolicznościową. Widok z sali konferencyjnej można podziwiać na zdjęciach poniżej.

Jak się domyślacie, zaraz po przyjeździe poszliśmy do spa, Rafał zdecydował się w tym dniu na zabieg OptionsUniverse, to podstawowy zabieg pielęgnacyjny z maskami kremowymi. Ja w tym samym czasie wybrałam się na parafinę :) W drugi dzień się zamieniliśmy + dołożyliśmy do tego masaż pleców, który po ostatnich dniach zdecydowanie się nam przydał.

Po zabiegach wypoczywaliśmy w pokoju relaksu z koloroterapią, następnie korzystaliśmy z łaźni parowej, sauny fińskiej oraz jacuzzi. W pakiecie mieliśmy również godzinne dziennie Strefy relaksu tylko i wyłącznie dla siebie, nie mogliśmy wybrać nic lepszego. Polecane dla par, narzeczonych czy małżeństw. W spokoju możecie wypocząć czy porozmawiać, po prostu się sobą nacieszyć :)

W Hotelu była dla nas również przygotowana romantyczna kolacja, nigdy i mówię to z ogromną powagą NIGDY nie jadłam, tak pysznego posiłku jak w drugim dniu. Jak tylko spróbowałam sosu pieczarkowego i tej piersi z kluskami, zakochałam się. Do tego stopnia, że nie mam dla Was zdjęcia, zatopiłam się w tym smaku bez końca ;) Oczywiście śniadania były również smaczne, jednak ten posiłek w drugim dniu wpadł mi w serce na zawsze.

Ogólnie jest to bardzo przyjemnie miejsce 800 m od centrum Wisły, kameralny hotel, gdzie mieści się około 23 pokoi. To pozwoli na błogi spokojny wypoczynek. Rodziny z dziećmi mile widziane, tym bardziej, że hotel tuż obok spa, umieścił pokój zbaw dla najmłodszych gości obiektu. Jeżeli spodobało Wam się to miejsce, polecam wziąć udział w konkursie, może zdołacie wygrać 1 h strefy relaksu dla siebie lub inną ciekawą nagrodę. Pod tym LINKIEM znajdziecie fanpage Centrum Green Hill Buisness & Spa.

Jeżeli macie do Nas jakieś pytania to serdecznie zapraszamy w komentarze :)
Czy już Nas obserwujecie na faceboku i instagramie? Na górze, po prawej stronie wyświetlone są odnośniki do Naszych profilów społecznościowych. Tam jesteśmy aktywni codziennie. Zapraszamy!