Odchudzanie - 15 kg w dół :)

11/29/2016

Dzisiaj w poście, chciałbym opisać Wam moją historię odchudzania.  Zdradzę w jaki sposób udało mi się schudnąć 15 kg w 3 miesiące. Zacznę od tego, że nie od zawsze miałem problemy z wagą. Do jakiegoś 19 roku życia, trzymałem formę. Było to spowodowane tym, że godzinami przesiadywałem poza domem. Byłem w ciągłym ruchu, trenowałem także parkour, więc o nadwadze nie było mowy. 



Wraz z końcem szkoły zaczęły się schody. Musiałem iść do pracy żeby się powoli ustatkować. Przestałem jeść śniadania bo wolałem dłużej pospać, gdy przychodziłem po pracy to jadłem obiad a następnie szedłem się zdrzemnąć. Na kolacje jadłem fast foody, ponieważ to była najwygodniejsza opcja oraz najsmaczniejsza, zwłaszcza że mieszkaliśmy 15 m, od Mc'Donalds. Po jakimś czasie, zacząłem słyszeć od bliskich, " chyba Ci się trochę przytyło". Na początku nie zwracałem na to większej uwagi, do czasu aż zobaczyłem to zdjęcie.




Wtedy już wiedziałem że muszę wziąć się za siebie, zwłaszcza iż miałem 9 miesięcy do ślubu. 
Dietę zacząłem od stycznia z wagą ok. 80 kg oraz wymiarami pasa 92 cm a brzucha 93 cm.
Jadłem 5 posiłków co 2,5-4 h (nie musiały być o stałych porach), kolacje jadłem nawet przed samym snem.



Mój przykładowy jadłospis na pierwsze 4 tygodnie wyglądał następująco:
Pierwszy posiłek- 30 gr odżywki białkowej z 100 gr płatków owsianych do tego owoc (u mnie było to jabłko) i 2 tabletki omega 3.
Drugi, trzeci i czwarty posiłek - 150 gr piersi z kurczaka do tego dodawałem 70 gr ryżu brązowego, oraz warzyw bez wymaganej wagi (nie stosowałem warzyw strączkowych). Jedyna zmiana w jednym z tych posiłków była taka, że po treningu do mięsa dodawałem 80 gr ryżu białego. 
Piąty posiłek - jedna duża miarka odżywki białkowej, do tego dodawałem 50 gr masła orzechowego (tylko taki, który ma minimum 90% orzechów).
Bezwzględnie unikałem słodkich napojów gazowanych oraz słodyczy. Jeśli napadał mnie głód między posiłkami to jadłem ogórki kiszone :).




Oczywiście dieta to tylko 70 % sukcesu, reszta to siłownia oraz aeroby.
Aeroby (bieżnia, rowerek, basen, orbitrek), robiłem przed kolacją lub po treningu siłowym w następującym ustawieniu.
1 tydzień  - 3 razy po 30 min
2 tydzień - 3 razy po 40 min
3 tydzień - 4 razy po 45 min
4 tydzień - 4 razy po 50 min


Dzięki takiej diecie oraz treningowi, udało mi się w pierwsze 4 tygodnie zjechać z wagą do 75 kg, jeśli chodzi o wymiary to pas spadł do 85 cm a brzuch do 87 cm.

Nie będę wam tu rozpisywał całego cyklu jaki przeszedłem przez te 3 miesiące ale w sumie jedynie co się zmieniało to ilość aerobów oraz likwidacja węglowodanów z posiłku.  Potem doszedł jeszcze raz w tygodniu tzw oszukany posiłek.



Po całych trzech miesiącach moja waga wahała się pomiędzy 66-65 kg. Wymiary pasa spadły z 92 cm do 82 cm, a brzucha z 93 cm do 82,5 cm.


Aktualnie niestety waga trochę rośnie. Po ślubie oraz wakacjach odpuściłem dietę oraz trening, co było moją najgorszą decyzją, a teraz trudno wrócić. Jednak w najbliższym czasie chcę wrócić, ponieważ mąż powinien o siebie dbać :)



Jeżeli macie jakieś pytania jak przebiegał dieta po tych 4 tygodniach oraz jak wyglądał mój trening, to wyślijcie maila lub wypowiedzcie się w komentarzach.


PS: Tu Natka :D

Jeżeli chodzi o mnie to wolę Rafała teraz z lekkim brzuszkiem. Nie wygląda tak mizernie jak za czasów wiosny :)




You Might Also Like

0 komentarze

Polub nas na Facebook

Newsletter